Finnlines-konsernin lakiasiainjohtaja jättää tehtävänsä

Finnlines Oyj, Lehdistötiedote, Helsinki, 23.3.2023

Finnlines-konsernin lakiasiainjohtaja jättää tehtävänsä

Finnlinesin lakiasiainjohtaja (Head of Legal, Insurance and Claims) ja Finnlinesin Executive Committee ‑johtoryhmän jäsen Mervi Pyökäri siirtyy pois yhtiön palveluksesta. Suvi Niemivuo, Finnlinesin Senior Legal Counsel, aloittaa 1.5.2023 Finnlinesin lakiasiainosaston Acting Head of Legal, Insurance and Claims
-tehtävässä.

”Haluamme kiittää Merviä hänen työpanoksestaan Finnlinesilla viimeisten vuosien aikana ja toivotamme hänelle menestystä jatkossa,” sanoo Tom Pippingsköld, Finnlinesin toimitusjohtaja.

Lisätiedot:

Tom Pippingsköld, toimitusjohtaja, Finnlines Oyj
tom.pippingskold@finnlines.com, +358 40 519 5041

Finnlines on yksi Itämeren, Pohjanmeren ja Biskajanlahden johtavista rahti- ja matkustajaliikenne-varustamoista. Yhtiö on osa italialaista Grimaldi-konsernia. Grimaldi-konserni on yksi maailman suurimmista roro-varustamoista ja suurin matkustajia ja rahtia kuljettava ”Motorways of the Sea” -operaattori Euroopassa. Tämä yhteistyö mahdollistaa Finnlinesin tarjoamaan linjaliikennepalveluita Välimeren, Pohjois-Euroopan, Länsi-Afrikan, Pohjois- ja Etelä-Amerikan, Kiinan, Etelä-Korean ja Australian välillä.