Muutoksia Finnlinesin johdossa

Finnlines-konsernin operatiiviseksi johtajaksi, COO, on nimitetty Thomas Doepel ja uudisrakennusosastosta vastaavaksi johtajaksi, Head of Newbuilding Department, on nimitetty Mikael Lindholm, 1.1.2020 alkaen. Thomas Doepel ja Mikael Lindholm toimivat Executive Committee:n jäseninä ja raportoivat toimitusjohtaja Emanuele Grimaldille.

Thomas Doepel vastaa uudessa tehtävässään Ship Management -osastosta ja Purchasing, Port Cost Control & Equipment -osastosta ja Mikael Lindholm vastaa Newbuilding-osastosta.

Toivotamme Thomas Doepelille ja Mikael Lindholmille menestystä heidän tulevissa tehtävissään.

LISÄTIETOA

Tom Pippingsköld
Talous- ja rahoitusjohtaja
tom.pippingskold@finnlines.com

Tom Pippingsköld                   Tapani Voionmaa

Talous- ja rahoitusjohtaja         Lakiasiainjohtaja

Finnlines on yksi Itämeren, Pohjanmeren ja Biskajanlahden johtavista roro- ja matkustajaliikennevarustamoista. Yhtiö on osa italialaista Grimaldi-konsernia. Grimaldi-konserni on yksi maailman suurimmista ro-ro-varustamoista ja suurin matkustajia ja rahtia kuljettava ”Motorways of the Sea” -operaattori Euroopassa. Tämä yhteistyö mahdollistaa Finnlinesin tarjoamaan linjaliikennepalveluita Välimeren, Pohjois-Euroopan, Länsi-Afrikan ja Pohjois- ja Etelä-Amerikan välillä.