Suvi Niemivuo nimitetty Finnlinesin lakiasiainjohtajaksi

Finnlines Oyj, Lehdistötiedote, Helsinki, 26.9.2023

Suvi Niemivuo on nimitetty Finnlines-konsernin lakiasiainjohtajaksi, Head of Legal, Insurance and Claims, 1.10.2023 alkaen. Tämän lisäksi hänestä tulee Finnlines Executive Committeen jäsen ja hän raportoi Finnlines Oyj:n toimitusjohtaja Tom Pippingsköldille.

Suvi Niemivuo on toiminut Finnlinesin lakiasiainosaston Acting Head of Legal, Insurance and Claims -tehtävässä ja Finnlinesin johtoryhmän (Board of Management) jäsenenä toukokuusta 2023 alkaen.

”Olen iloinen saadessamme Suvin johtamaan lakiasiainosastoa sekä vahvistamaan Executive Committee -johtoryhmäämme. Toivotamme hänelle parhainta menestystä uudessa asemassa”, toteaa Finnlinesin toimitusjohtaja Tom Pippingsköld.

Lisätiedot:

Tom Pippingsköld, Toimitusjohtaja, Finnlines Oyj
tom.pippingskold@finnlines.com, +358 40 519 5041

Finnlines on yksi Itämeren, Pohjanmeren ja Biskajanlahden johtavista rahti- ja matkustajaliikenne-varustamoista. Yhtiö on osa italialaista Grimaldi-konsernia. Grimaldi-konserni on yksi maailman suurimmista roro-varustamoista ja suurin matkustajia ja rahtia kuljettava ”Motorways of the Sea” -operaattori Euroopassa. Tämä yhteistyö mahdollistaa Finnlinesin tarjoamaan linjaliikennepalveluita Välimeren, Pohjois-Euroopan, Länsi-Afrikan, Pohjois- ja Etelä-Amerikan, Aasian ja Australian välillä.